| View previous topic :: View next topic |
| Author |
Message |
Clabbe77 User

|
Posted: Mon Mar 15, 2010 1:08 am Post subject: TCM Tjolöholm Classic Motor 2010 |
|
|
23 maj 2010 går Tjolöholm Classic Motor igång. Ett mycket välbesökt och högklassiskt evenemang. Uppgifter gällande säger att det ligger 40 km söder om Göteborg. Om jag inte minns fel så brukar det vara drygt 1000 utställare och man kan se många ovanliga och udda bilar där. Vet inte dock om nyare bilar som våra då det började som veteranfordonsevenemang men jag tror bl.a. Ferrariklubben brukar kickstarta året där.
Känner sig någon sugen så vore det skoj om vi blev ett gäng och ställde ut, jag tror att jag kan anmäla oss genom SVBK så vi kommer att kunna ställa ut. Sista anmälningsdag är 26:e april för utställare.
Jag är dock lite osäker om jag ska dit själv men det kan ju vara kul nu när solen och asfalten tittar fram under snön. Ska försöka hinna få dit mitt extraktor och höja turbotrycket med 0,5 bar tills dess.
 _________________ Claes Johnsson |
|
| Back to top |
|
 |
Patrik Brisevall User

|
Posted: Mon Mar 15, 2010 1:27 pm Post subject: |
|
|
Hade varit skitkul! Tror tyvärr inte att min bil hinner bli klar tills dess _________________ brisse |
|
| Back to top |
|
 |
|